Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    מהם אימוני כדורגל לילדים?

    זה לא סוד שילדים אוהבים כדורגל כבר מגיל קטן. ניתן ליהנות עם הכדור לבד אך גם כמובן ליהנות ממשחק קבוצתי עם החברים מה שמשפר משמעותית את החיבור של הילדים לכדורגל. אימוני כדורגל לילדים יכולים לסייע לילדים שלכם לשפר את היכולות המקצועיות שלהם, להתבלט במשחק על פני שכבת הגיל וחבריהם לכיתה או לשכונה וכמובן לפתוח לעצמם דלת לפתח קריירה מקצוענית בתחום. במתחם האימונים של פאבלה הילדים יוכלו ליהנות גם ממסגרת אימונים אישית ברמה הגבוהה ביותר וגם ממסגרת קבוצתית בבית הספר לכדורגל מגילאי 5 עד 14.

    היתרונות של אימוני כדורגל לילדים בפאבלה:

    • צוות מאמנים מנוסה – צוות המאמנים בפאבלה מנוסה מאוד ופועל שנים בתחום, עובדים עם ילדים ועד בוגרים, מחובבנים ועד מקצוענים, הכול במטרה לתת לילדים שלכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר לשיפור יכולות המשחק שלהם.
    • טכנולוגיה מתקדמת – פאבלה עושה שימוש בשיטת אימון מתקדמת וכן במכשירים וכלים טכנולוגיים שהובאו מחו"ל במיוחד על מנת להעלות את רמת האימונים והביצועים של המתאמנים ברמה גבוהה יותר מזו המוצעת בקבוצות הילדים והנוער בקבוצות בישראל כולל הקבוצות המובילות.
    • תוכנית אימונים מותאמת אישית – כל ילד זוכה לטיפול אישי מסור ובמידה ומצטרף לתוכנית האימונים האישית הוא יזכה לתוכנית המותאמת בדיוק לפי הצרכים שלו, סט היכולות שלו, הגיל שלו ועוד. הילד יעבוד על פיתוח החולשות שלו ויחזק אותן ואף יפתח את החוזקות שלו ויתמקצע בהן.
    • בית ספר לכדורגל והתנהלות בקבוצה – כדורגל הוא משחק קבוצתי ולצד שיפור היכולות האישיות חשוב לדעת להתנהל בקבוצה, במיוחד בגיל צעיר שהנושא החברתית הוא מאוד חשוב.
    • משמעת עצמית – כל ספורט תחרותי דורש משמעת עצמית. בכדורגל הנושא חיוני מאוד לשמירה על מקצוענות מגיל צעיר. התפתחות הילד פיזית, מנטאלית וטכנית תהיה תלויה במשמעת העצמית שלו. ילדים רבים שהיה להם כישרון גדול בתחום לא התפתחו בשל משמעת עצמית לקויה.
    • התייעלות חברתית – כידוע כדורגל הוא ספורט קבוצתי וחברתי. הילדים אוהבים לצאת בהפסקה לשחק עם חבריהם והתלבטות של ילדיכם במשחק תוכל לסייע לו להשתלבות חברתית ואולי אפילו לפיתוח כישורי מנהיגות.
    • ועוד…

    לסיכום; אם אתם רוצים לסייע לילדיכם לשפר את יכולותיו המקצועיות בכדורגל הגיעו לפאבלה בחיפה וצרו אותו למסגרת האימונים המתאימה ביותר.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט