Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    מהם אימוני כדורגל אישיים לילדים?

    כאשר מתאהבים במשחק מגיל קטן בהתחלה לא חושבים על קריירה מפוארת ומיליונים בבנק, גם לא על פרסום ותהילה. האהבה לכדורגל המתחילה מגיל קטן היא עדיין תמימה וטהורה והילדים פשוט נהנים לשחק יחד בבית הספר או בשכונה. אימוני כדורגל אישיים לילדים יוכלו לסייע לילדים שלכם לשפר את היכולות הטכניות שלהם מה שיעזור להם להתבלט בקבוצת הגיל שלהם, להציג יכולות מתקדמות ואף לפתוח עבורם דלת לקריירה מקצוענית בתחום. בואו למתחם האימונים של פאבלה בחיפה והתרשמו ממתקן האימונים האישיים המתקדם בישראל.

    מהם אימוני כדורגל אישיים לילדים של פאבלה?

    בפאבלה הילד שלכם יוכל ליהנות מאימונים אישיים לשיפור היכולות הטכניות עם הכדור בשיטת TOP PLAYER ושימוש בכלים בטכנולוגיה מתקדמת. על הנעליים מותקנים צ'יפים מיוחדים במהלך האימון המספקים דו"ח מלא ומפורט בסיום האימון אותו ניתן לנתח לצורך שיפור הביצועים הטכניים של ילדיכם. במהלך האימונים יוכלו הילדים ליהנות מטכנולוגיות כדורגל מתקדמות אירופאיות שהובאו לישראל וכמובן יחס אישי לכל ילד עם תוכנית אימונים אישית לפי הצרכים, הגיל והיכולות שלו. בין היתר יעבדו השחקנים על טיפול בכדור באווירה ועל הארץ, יכולות מסירה ובעיטה במגוון סוגים וסגנונות, שליטה בכדור ועוד.

    כיצד יוכלו אימונים אישיים לתרום לילדיכם?

    • שיפור ביצועים – כל ילד נולד עם כישרון מולד כלשהו. אם לילדיכם יש כישרון מולד לכדורגל הרי שמומלץ להצמיד לו מאמן אישי ולספק לו אימוני כדורגל אישיים לילדים כדי שכבר מהגיל הזה יוכל לפתח את היכולות שלו בצורה משמעותית. באירופה עובדים עם הילדים מגיל קטן על פיתוח יכולות טכניות, משהו שבישראל לא עושים ולכן אימונים אישיים בתחום עשויים להיות חשובים מאוד לילדיכם.
    • השתלבות חברתית – מלבד העובדה שמדובר בפעילות גופנית נהדרת לילדים הרי שמדובר גם במשחק מהנה ופעילות קבוצתית וחברתית שכן הילדים אוהבים לשחק יחד כדורגל בכל הזדמנות. אם ילדיכם יהיה בעל יכולות משופרות ביחס לחבריו לכיתה זה יכול לסייע לו גם בנושא המקובלות החברתית ואף לשפר את כישורי ההנהגה שלו.
    • ביטחון עצמי – תכונה חשובה מאוד בגיל צעיר שתוכלו לסייע לילדיכם להרגיש טוב יותר, בטוח יותר בעצמו וביכולות שלו ולחוש תחושת הצלחה ומסוגלות שיכולה להשפיע על אספקטים נוספים.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט