Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    אימון אישי בכדורגל לילדים – מה צריך לדעת?

    ילדים רבים חולמים מגיל קטן להיות שחקני כדורגל. מדובר במשחק הכדור הפופולרי ביותר בעולם וכמובן גם כאן בישראל. מגיל קטן ילדים מתחילים לעקוב אחר קבוצות ושחקנים שהם אוהבים, בדרך כלל באזור מגוריהם, ואולי אפילו הולכים עם ההורים שלהם למשחקים. ההערצה לשחקנים המקצוענים כדוגמה אישית של אנשים מצליחים ואהובים לצד ההנאה מהמשחק גורמים לילדים רבים לבקש מהוריהם להצטרף לקבוצת כדורגל באזור שלהם בדרך להיות שחקנים מקצוענים בעתיד. במתחם פאבלה בחיפה תוכלו לצרף את הילדים שלכם לבית הספר לכדורגל של פאבלה לגילאים 5-14 כמו גם לצרף אותם אל אימון אישי בכדורגל לילדים עם טובי המאמנים וטכנולוגיה מתקדמת שהובאה מחו"ל לישראל.

    מי צריך אימון אישי בכדורגל לילדים?

    בין אם הילדים משחקים כדורגל עם חבריהם להנאתם בהפסקות בבית הספר או בשעות אחר הצהריים עם החברים בשכונה ובין אם אתם מתכננים עבורם עתיד מזהיר בתחום הרי שאימונים אישיים יכולים רק להוסיף. אימון אישי בכדורגל לילדים יכול לעזור לילד לפתח את הכישרון המולד שלו ואת היכולות הפיזיות והטכניות שלו. בפאבלה שמים דגש על טכניקת אימון מתקדמת הנקראת TOP PLAYER ומטרה לסייע בשיפור הביצועים הטכניים לילדים, כך שגם אם הם רוצים ליהנות מהמשחק עם חבריהם ופשוט להיות טובים יותר (מה שעשוי גם לעזור להם ברמה החברתית) ובין אם אתם מייעדים להם קריירה בתחום הם יוכלו ליהנות מהיתרונות של אימון אישי זה.

    היתרונות של אימון אישי בכדורגל לילדים:

    • תוכנית אימונים פרטית המותאמת אישית ליכולות, לצרכים ולגיל הילד שלכם.
    • שיפור אספקטים חלשים יותר במשחק ופיתוח מקצועי יותר של החוזקות.
    • אימונים אישיים בהתאמה לתפקידים ספציפיים במגרש.
    • ילד המשחק כדורגל טוב יותר יכול להשתלב טוב יותר בין חבריו בבית הספר ובשכונה ובכך לסייע לו גם באינטראקציה החברתית.
    • ילד המשחק טוב יותר יכול לסייע לו לשיפור הביטחון העצמי.
    • שיפור היכולות בתחום באמצעות אימונים אישיים יכול לעזור לו להתבלט בקבוצות ילדים ולאחר מכן בגיל הנוער בקבוצות מקצועניות מה שיפתח לו את הדלת גם לקבוצות בוגרים וקריירה מקצוענית בתחום.
    • פאבלה עובדת בשיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה והשחקנים המובילים יוכלו להצטרף לקבוצות הילדים והנוער של המועדון.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט