Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    איך מתבצעים אימונים אישיים בכדורגל?

    מתחם האימונים של פאבלה הוא מתחם האימונים המתקדם ביותר בישראל לילדים ומשמש גם בני נוער ואנשים בוגרים, מחובבים ועד מקצוענים. במתחם תוכלו לרשום את ילדיכם מגילאי 5-14 לבית הספר לכדורגל בין אם הם רוצים סתם ליהנות מהמשחק החברתי עם הכדור ובין אם אתם מייעדים להם קריירה עתידית בתחום. באמצעות שיטת אימונים TOP PLAYER וציוד טכנולוגי מתקדם מסייע צוות האימון המנוסה והמקצועית במקום לילדים ובני נוער לשפר את הביצועים הטכניים שלהם עם הכדור ובלעדיו באספקטים שונים של המשחק. השחקנים הטובים ביותר יכולים להצטרף לקבוצות המועדון של מכבי חיפה המשתפת פעולה באופן מלא עם פאבלה.

    אימונים אישיים בכדורגל בלבד או בנוסף למסגרת קבוצתית?

    כיום אנו רואים שחקני כדורגל מקצוענים המשקיעים עבודה רבה בפיתוח יכולות פיזיות, מנטאליות וטכניות. מגיל צעיר אותם שחקנים מקצוענים עובדים קשה כדי לפלס את דרכם לאורך קבוצות הילדים והנוער ועד לקבוצת הבוגרים המקצועית. אימונים אישיים בכדורגל יכולים להיות חשובים מאוד בכל גיל, החל מילדים הרוצים לשפר את היכולות שלהם ועד שחקנים מקצוענים שתוכלו לראות כיום שחקנים רבים בליגת העל (ובעולם בכלל) שיש להם מאמן אישי שעובד אתם על אספקטים שונים פיזיים וטכניים. את האימונים האישיים בדרך כלל מוסיפים לאימונים ולמסגרת הקבוצתית אולם זה תלוי בכם ובצרכים של ילדיכם. כלומר אם הילד שלכם לא שואף להיות שחקן כדורגל בעתיד ויש לו מספיק הזדמנויות לשחק כדורגל עם חברים בשכונה ייתכן  ולא תרצו לרשום אותו למסגרת קבוצתית אלא לאימונים אישיים לצורך שיפור הביצועים שלו במשחק.

    על מה עובדים במסגרת אימונים אישיים עם ילדים?

    במסגרת אימונים אישיים בפאבלה צוות המאמנים המנוסה בשילוב שיטת אימון מתקדמת ומקצועית תסייע לילדיכם לשפר אספקטים טכניים במשחק: מסירות, בעיטות, דריבל, שליטה בכדור במצבים שונים, נגיחות, תיקולים ועוד. האימונים יהיו בהתאמה אישית לצרכיו של הילדם, לגיל שלו וכמובן לסט היכולות הקיים שלו. באמצעות האימונים האישיים ניתן יהיה לשפר אספקטים חלשים במשחק ואף לחדד ולהתמקצע באספקטים חזקים יותר. כמו כן יוכלו המאמנים לזהות כישורים מולדים כמו יכולת ניהול והבנת המשחק, קואורדינציה ועוד.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט