Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    איך לבחור מאמן כדורגל אישי לילדים?

    לילד שלכם יש כישרון לכדורגל ואתם רוצים לעזור לו להתפתח בתחום? הילד אוהב לשחק עם חבריו בהפסקות בלימודים או אחר הצהריים עם חברים מהשכונה? הביאו אותו לפאבלה ועזרו לו לשפר את הביצועים הטכניים והמקצועיים שלו. מאמן כדורגל אישי לילדים יעזור לילד שלכם לפתח את היכולות שלו בהתאם לתוכנית אימונים מותאמת אישית לגיל וצרכי הילד שלכם, לתפקיד שהוא רוצה לשחק ולחולשות והחוזקות שלו. באמצעות טכנולוגיה חדשנית מתקדמת, צוות מאמנים מנוסה ומתקן אימונים ברמה הגבוהה בישראל הילד שלכם יקבל את כל מה שהוא צריך לשפר משמעותית את הביצועים שלו עם כדור.

    מדוע כדאי לילדים להתאמן עם מאמן כדורגל אישי לילדים?

    • שיפור היכולות שלו – לכל ילד שמשחק כדורגל יש כישורים מסוימים עם הכדור ובלעדיו. כישורים אלה יכולים להיות כישורים פיזיים ביחס לגילו, יכולים להיות כישורים טכניים כמו בעיטה יוצאת מן הכלל, דיוק, שליטה מדהימה בכדור או טכניקת בעיטה מהאוויר ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן יש פרמטרים כמו מהירות תגובה וזריזות, קריאה והבנה של המשחק ואפילו התנהלות בקבוצה עם עוד ילדים שרוצים להתבלט אלו דברים שחשוב לעבוד עליהם.
    • משמעת עצמית – במהלך האימונים האישיים הילד שלכם יפתח יכולות של משמעת עצמית החיונית מאוד באספקטים שונים של החיים ובמיוחד בתחום הכדורגל.
    • הערכה חברתית – ילדים המתעלים ברמת הכדורגל שלהם על פני חבריהם יהיו לרוב מקובלים יותר חברתית ויוכלו ליהנות מכך שילדים אחרים בגילם רוצים בחברתם ובקרבתם ואף לפתח כישורי מנהיגות.
    • השחקנים הטובים ביותר יוכלו להתחיל לשחק בקבוצות הילדים של מכבי חיפה המשתפת פעולה באופן מלא עם פאבלה.

    הקריירה המקצוענית מתחילה כאן:

    ייתכן והילד שלכם רוצה לשחק להנאתו בלבד וייתכן והוא כבר חולם על קריירה מקצוענית כשחקן כדורגל. בגיל הזה עדיין לא מבינים את היכולות, המשמעת וסט היכולות הנדרשות משחקן כדורגל כדי להגיע לרמות המקצועניות. על כן לכם כהורים יש אחראיות גדולה לעזור לילדיכם עם מאמן כדורגל אישי לילדים שילווה את הילד שלכם עם אימונים אישיים, יפחית את הסיכון לפציעות בגיל צעיר וישפר את הביצועים הטכניים של ילדיכם תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וצוות אימון מקצועי ומנוסה.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט