Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    איך בוחרים תוכנית אימונים כדורגל לילדים?

    ילדים רבים משחקים כדורגל אבל חלקם טובים יותר חלקם פחות. אם אתם רוצים שהילד שלכם יבלוט בכישורי המשחק שלו ויטפח אותם ייתכן ותוספת של אימונים אישיים תעזור לו בנושא זה. במתחם האימונים פאבלה, מתחם אירופאי לכל דבר, יוכלו הילדים שלכם ליהנות מבניית תוכנית אימונים כדורגל לילדים אישית שתכלול את כל מה שהוא צריך לפיתוח כישורים ויכולות משחק התואמים את גילו, סט הכישורים שלו ועוד. אם יש לו כישרון מולד ואתם מייעדים לו קריירה מקצועית בתחום כדאי יהיה לרשום אותו לתוכנית האימונים האישית של פאבלה בחיפה.

    שיטת האימון TOP PLAYER

    שיטת האימון טופ פלייר של פאבלה הינה שיטת אימון מתקדמת לפיתוח היכולות הטכניות של שחקני כדורגל בכל הגילאים והמסגרות. אלה יכולים להיות ילדים המשחקים עם חבריהם לכיתה בהפסקה, דרך שחקני נוער הנמצאים לפני הפריצה שלהם ועד שחקנים בוגרים המעוניינים לשפר את היכולות שלהם. השיטה פותחה על ידי מאמנים אנגלים וישראלים והובאה לארץ במיוחד לטובת פיתוח השחקן הישראלי והגדלת הפוטנציאל של שחקנים ישראלים בתחום. במסגרת תוכנית האימונים ילמדו השחקנים מסירות בשתי רגליים, אחד על אחד והטיות גוף, מיומנות שליטה בכדור, סיומות מול השער ועוד.

    תוכנית אימונים כדורגל לילדים שתהיה אישית לכל ילד:

    תוכנית אימונים אישית לכל ילד חיונית מאוד להצלחה שלו. בסופו של דבר קשה מאוד לפתח יכולות טכניות אישיות בקבוצות של 25-30 שחקנים וגם הילדים לא מקבלים את תשומת הלב שהם צריכים. בתוכנית האימונים האישית של TOP PLAYER בפאבלה הילדים יוכלו ליהנות משיפור היכולות האישיות עם מאמן אישי ברמה גבוהה שילווה אותו באופן אישי.

    אימונים לפי תפקיד במגרש:

    מגיל 15 לערך הילד כבר יודע איזה תפקיד הוא רוצה להיות במגרש וגם ניתן יהיה להעריך את התפקיד המתאים לו ביותר בהתאם ליכולות שלו ולכישורים שלו. כך למעשה השחקן ישקיע באימונים בהם הוא צריך להתמקצע בהתאם לתפקיד שלו. חלוץ למשל יעבוד על סיומת, בלם על תיקולים, קשר על קריאת משחק ומסירות, שחקני כנף ומגנים על הגבהות ועוד.

    לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון או הגיעו למתחם פאבלה בחיפה ונשמח להתחיל לעבוד אתכם ועם ילדיכם.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט