Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    איך בוחרים מגרשי כדורגל בחיפה?

    בכל יום אחר הצהריים קבוצות רבות של ילדים, בני נוער ובוגרים רצים כדי לתפוס את מגרש הכדורגל הקרוב. באזורים מסוימים של העיר יש אפילו סדר מסוים של ימים ושעות שבהם מגיעים קבוצות של אנשים לשחק באופן קבוע. מגרשי כדורגל בחיפה יש אבל כנראה שלא מספיק ורבים מחפשים היכן יוכלו לשחק ואף ליהנות ממשטח כדורגל איכותי ומקצועי שבו יוכלו להפיק כדורגל איכותי בהתאם. במתחם האימונים של פאבלה יש 2 מגרשי דשא סינטטי מפוארים העומדים בתקני פיפ"א שניתן להשכירם 7 ימים בשבוע. המתחם נמצא בשכונת נווה שאנן שבמרכז חיפה.

    טורנירים של חובבים במתחם:

    אם אתם מחפשים מקום שיארח יום או יותר של משחקים עם כמה קבוצות לצורך טורניר ידידות, טורניר לזכרו של אדם אהוב או כל סיבה אחרת ניתן יהיה להשכיר בתיאום מראש את המגרשים במתחם לצורך הפעילות של הטורניר.

    מפגש חברתי במגרשים ברמה גבוהה עם כל הציוד הנדרש:

    מלבד טורנירים חובבניים ניתן גם לשכור את המקום למפגש חברתי מסודר הכולל משחק כדורגל איכותי. כך לא תצטרכו לשבור את הראש לגבי היכן לשחק, כמה ומתי. תוכלו אף להגיע להסדר עם בעלי המתחם לגבי יום ושעה קבועים בשבוע שבו אתם רוצים לשכור את המגרש ולשחק בו עם חבריכם. במקום תוכלו ליהנות מכל הציוד הנדרש לכם ומעבר לכך. החל מחדר הלבשה ממוזג וגדול, דרך קולרים של מים המפוזרים במתחם, קפיטריה לרשות הלקוחות, גופיות אימון ומשחק, כדורי רגל לשימוש ועוד.

    מחנה אימון בפאבלה:

    קבוצות כדורגל רבות שוכרות את המתחם לקייטנות ולעתים אף למחנות אימון לילדים ובני נוער. במקום ניתן לערוך משחקים קטנים של 5*5 או 6*6 וגם ליהנות מכלים טכנולוגיות מתקדמים ומתקנים שונים לביצוע תרגול ואימונים במגוון סגנונות וצרכים.

    אירועים וימי הולדת במתחם:

    לבסוף אם אתם מחפשים מגרשי כדורגל בחיפה עם מתחם סגור שיש בו כל מה שאתם צריכים בשביל אימונים מסודרים ומקצועיים תוכלו להשכיר את המגרשים במתחם הפאבלה בחיפה. לפרטים נוספים וארגון ימי הולדת ואירועים שונים במתחם ניתן ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט