Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פאבלה מתחם כדורגל ברמה אירופאית

    איך בוחרים מאמן כדורגל אישי?

    על אף שכדורגל הוא ספורט קבוצתי שחקנים רבים נעזרים בשירותיו של מאמן כדורגל אישי על מנת לשפר את היכולות המקצועיות שלהם. אנו מדברים על ילדים, בני נוער ועד שחקנים בוגרים, מחובבים, חצי מקצוענים ועד שחקנים מקצוענים. השימוש באימונים אישיים יכול לשפר ביצועים שונים באספקטים של המשחק, משהו שלא תמיד יש זמן לעבוד עליו באימונים קבוצתיים. מי שלוקח מאמן אישי מתייחס ברצינות למקצוע וגם נותן לעצמו יתרון משמעותי על פני שחקנים אחרים במסגרת בה הוא משחק. במתחם האימונים פאבלה בחיפה תוכלו ליהנות ממאמנים אישיים מנוסים, טכנולוגיה מתקדמת ושיטת אימון שהובאה במיוחד מחו"ל עם כלים טכנולוגיים חדשניים ומתחם אימונים ברמה עולמית. מוזמנים להגיע להתרשם ואף ליצור קשר לפרטים נוספים.

    הכירות את שיטת האימון TOP PLAYER

    שיטת האימון בפאבלה נקראת TOP PLAYER – TRAIN LIKE A PRO והיא מסייעת בקידום ופיתוח של היכולות הטכניות של השחקנים. השיטה מתאימה לפיתוח יכולות מגיל צעיר מאוד וגם גיל בוגרים. השיטה פותחה על ידי מאמנים ישראלים ואנגלים שמטרתה היא להביא את השחקן הישראלי לשיפור ומיקסום היכולות שלו באמצעות אימונים אישיים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. בין היתר שיטת האימון עוסקת בטכניקת מסירה בשתי הרגליים, בהטיות גוף ואחד על אחד, תרגול מצבי בעיטה מסוגים שונים, שליטה בכדור באוויר ובארץ ועוד.

    מה שלא ניתן לעשות בקבוצה ניתן לעשות באימון אישי:

    בדומה לילדים ובני נוער המקבלים שיעורי תגבור בבית הספר בשעות אחר הצהריים ממורים פרטיים כדי לחזק את היכולות שלהם באותו המקצוע הרי שבכדורגל ובספורט מקצועני בכלל המאמן האישי עושה עבודה זו. המטרה של האימונים האישיים היא לבנות תוכנית אימונים אישית למתאמן עם תשומת לב מלאה לפני, במהלך ואחרי האימון. בניית תוכנית שתתאים לגיל, למידות הגוף, לסט היכולות, לכישרון ולמטרות של השחקן, בין אם מדובר בילד בן 9, שחקן בן 16 העולה לקבוצת הנוער של מועדון כדורגל מקצועני ועד שחקנים בוגרים במסגרות שונות.

    לסיכום; בין אם אתם מחפשים מאמן כדורגל אישי לילד שלכם ובין אם עבור עצמכם הגיעו למתחם פאבלה והתרשמו ממתקן האימונים המפואר במקום ומצוות האימון הנהדר והמנוסה שיוכל לסייע לכם ולילדיכם לשפר את הביצועים בכמה רמות.

    ליצירת קשר

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט